U muru di partizione di pannelli di silicatu di calciu hà vantaghji eccezziunali di prutezzione ambientale verde

A vita di e persone avanza è si sviluppa in permanenza, a civilisazione suciale hè ancu in constantemente migliurà, è i bisogni di e persone per a qualità di l'ambiente di vita sò ancu in crescita.Edifici verdi è amichevuli di l'ambiente sò diventati cumune in a nostra vita, è i fabricatori di materiali di custruzzione anu vistu ancu sta tendenza di sviluppu è anu aumentatu u so investimentu in materiali di custruzzione ecologichi è di risparmiu energeticu.Dunque, i tavulini di silicatu di calciu sò stati ancu prumuvuti è appiicati in l'ultimi anni.

U bordu di silicatu di calciu hè principalmente utilizatu à a cima di u muru di partizione.Attualmente, ùn ci sò micca prudutti strutturale apposta per i pannelli di silicatu di calciu in tutti i principali mercati di u paese.A chiglia d'acciaio hè principarmenti u pruduttu di a struttura ausiliaria di a tavula di gypsum precedente, ma u funziunamentu di u tavulinu di silicatu di calciu hè assai più stabile di quellu di u tavulinu di gypsum, ma ci sò sempre alcune caratteristiche chì sò listessi.Per esempiu, sò tutti usati com'è u materiale di basa per a decorazione di u muru.Dopu chì u pannellu di muru di partizione di silicatu di calciu hè incollatu, pò esse direttamente dipintu nantu à u muru per a decorazione.L'effettu decorativu hè assai plasticu.Per esempiu, assai persone piace à custruisce un muru in casa, chì divide l'usabilità di u spaziu, ma ancu rende u spaziu cambiante è ùn pare micca esse chjucu.Parechje persone dicenu chì u muru di partizione di silicatu di calciu pò esse discrittu cum'è un lussu bassu è cunnutazione, perchè u so prezzu ùn hè micca caru, ma u so spettaculu ùn hà vantaghji di sviluppu in pannelli di muru di partizione mudernu, cusì stu pannellu hè avà diventatu assai edifici.U materiale di u tettu di u muru di partizione preferitu in a decorazione.U sviluppu di bordu di silicate di calcium pò esse dichjaratu chì anu avutu millaie di periculi per avè a gloria d'oghje, perchè ùn era micca assai populari quandu hà intrutu prima in u mercatu Chinese, perchè u pensamentu è i cuncetti di u populu Chinese eranu relativamente bluccati in quellu tempu.U cuncettu tradiziunale hè assai seriu, a capacità di accettà e cose novi hè debule, è u prezzu di u bordu di silicatu di calciu era relativamente caru quandu hà intrutu prima in u mercatu cinese, chì era difficiule per parechje persone per accettà, cusì u sviluppu era relativamente lento. è dopu à sti anni di cuntinuu riduzzione di costu è aghjurnamentu cuntinuu, constantemente aghjurnata, u prezzu di u bordu di silicate di calciu hè statu ancu in u range di accettazione di a ghjente.

Cunsigliu di silicate di calcium (silicate di calcium inglese) cum'è un novu tipu di materiali di custruzzione verde, in più di e funzioni di pannelli di gypsum tradiziunale, hà ancu i vantaghji di a resistenza di u focu superiore, a resistenza di l'umidità è a longa vita di serviziu.Hè largamente utilizatu in soffitti di tettu è partizioni in edifici di ingegneria industriale è cummerciale.Muru, decoru di a casa, pannelli di rivestimentu di mobili, pannelli di rivestimentu di cartelloni, pannelli di partizione di navi, bordu di capannone di magazzinu, pavimenti di rete è pannelli di muru di tunnel per prughjetti interni.

bordu di silicate di Calcium hè fattu di cimentu high-di qualità high-di qualità cum'è u materiale matrice, è hè rinfurzata da fibre naturali, è hè trasfurmatu da tecnulugia pruduzzione avanzata, furmendu, pressurizing, è steaming high-temperature.Hè un novu tipu di edifiziu cù prestazioni eccellenti.È i prudutti di bordu industriali sò ignifughi, resistenti à l'umidità, insonori, insetti è durable.
A struttura di muru di partizione di pannelli di silicatu di calciu hè una tavola decorativa ideale per soffitti sospesi è partizioni.

1. U muru di partizione di pannelli di silicatu di calciu generalmente usa una chiglia d'acciaio ligera cum'è scheletru.Per u scheletru di chiglia d'acciaio ligeru, vede u capitulu 10 di stu capitulu;u muru divisoriu hà una partizione di tavuletta à una sola capa.A diffarenza trà u muru è u muru di partizione doppia strata.

2. L'altezza ristretta di u muru di partizione di u silicatu di calcium hè in generale ≤6m, è l'altezza di u muru hè ligata à u spaziu di a chiglia principale.Quandu a chiglia principale adotta a serie C75 di chiglia d'acciaio leggera, l'altezza di a parete divisoria hè ≤600mm, l'altezza di u muru richiede 3500 ~ 4500, è a spaziatura di a chiglia principale hè ≤450mm, u requisitu di l'altezza di u muru hè 4500 ~ 6000mm, l'altezza di a chiglia principale hè ≤300mm. .

3. U spaziu di a chiglia principale deve esse determinatu da a larghezza di u pannellu, in generale u spaziu horizontale hè 300-600mm;in a direzzione verticale, aghjunghje una chiglia di supportu horizontale ogni 1200-1600 mm.
L'infurmazione sopra hè ligata à i vantaghji eccezziunali di prutezzione di l'ambiente verde di u muru di partizione di pannelli di silicatu di calciu introduttu da Fujian Fiber Cement Board Company.L'articulu vene da u gruppu goldenpower


Tempu di Postu: Dec-02-2021