Installazione è applicazione di partizioni di u focu

U bordu di partizione ignifuga hè un tipu di materiale di muru favuritu è ​​​​sviluppatu vigorosamente da i paesi in u mondu sanu.Quissa hè perchè liggeru bordu di partition fireproof pò integrà parechji vantaghji, cum'è load-bearing, fireproof, umidità-prova, insulation sonu, preservazione di u calore, insulation calori, etc Unu di i vantaghji di parechji prudutti wallboard cù strutture differente.In l'ultimi deci anni, diversi pannelli di muru di partition lightweight GRC sò stati sviluppati in l'industria di a custruzione di i paesi sviluppati occidentali.U so usu ùn hè micca limitatu à l'insulazioni di i muri esterni di l'edifizii, è più hè utilizatu per l'insulazioni è l'insulazioni di u sonu di i mura di partizioni internu.A proporzione di pannelli di muru esterni cumposti in Francia hè di 90% di tutti i pannelli di muru esterni prefabbricati, 34% in u Regnu Unitu è ​​​​40% in i Stati Uniti.Ancu cusì, ci sò ancu parechje persone chì ùn stallanu micca tali pannelli.

A stallazione di pannelli di partizioni di u focu hè assai interessante.Hè cum'è a casa di blocchi chì avemu ghjucatu quandu eramu ghjovani.Ci hè un groove concave-convex in ogni blocu.Pudete cuncepisce cumu installallu secondu e diverse lochi.Ci sò 4 tippi di metudi di stallazione quì:

1. Installazione verticale di tuttu u bordu;

2. Alzamentu di l'articulazione di u butt verticale;

3. Splicing verticale cù bordu horizontale;

4. Installazione horizontale di tutte e cuciture sovrapposte.

Applicazione di a partizione di u focu

1. Cunsigliu: In generale, hè cunsigliatu di utilizà un tavulinu di magnesiu di vetru cù un spessore di 6mm o più cum'è bordu di partizione.
2. Accessori: U piattu cù un grossu di più di 6mm hè fissatu nantu à a quilla di u quadru, è a viti di testa di 3.5200mm deve esse usata per a fissazione, a testa di unghie hè 0.5mm sottu à a superficia di u bordu per assicurà una superficia liscia.
3. Installazione: Quandu principia a stallazione, a pusizione esatta di a quilla deve esse marcata è marcata.A distanza trà u centru di a chiglia verticale hè 450-600 mm.Chiglie supplementari deve esse stallate à a cunnessione di u muru è da i dui lati di e porte è di e finestre.Se l'altezza di u muru hè più grande di 2440 mm, una chiglia di supportu deve esse installata à a cunnessione di a piastra.
4. Distanza di u bordu: U distaccu trà i bordi adiacenti hè 4-6mm, è deve esse un spaziu di 5mm trà u bordu è a terra.A distanza di u centru di stallazione di viti hè 150mm, 10mm da u bordu di u bordu, è 30mm da u cantonu di u bordu.
5. Hanging: Hanging uggetti pisanti, cum'è bagni o cucina, deve esse rinfurzata cù tavule di legnu o chiglie per evità danni à i tavulini.
6. Trattamentu cumuni: Quandu si stallanu, ci hè un spaziu di 4-6mm trà u bordu è u bordu, mischjà cù cola 107 o super glue, smear the board and the gap with a spatula, è dopu aduprate una cinta di carta o una cinta di stile. per incolla è appiattà.
7. Decorazione di pittura: spraying, brushing o rolling pò esse usatu, ma duvete riferite à l'istruzzioni pertinenti di a pittura quandu si brushing.
8. Superficie decorativa di Tile: Quandu si stallanu in spazii umidi, cum'è bagni, toilette, cucine, sotano, etc., a distanza trà e tile nantu à a superficia di u bordu deve esse scurciata à 400mm.Ci deve esse un joint di espansione ogni trè tavulini (circa 3,6 mm) di u muru.

L'infurmazione sopra hè ligata à a stallazione è l'applicazione di pannelli di partizione ignifuga introduttu da Fujian Fiber Cement Board Company.L'articulu vene da goldenpower Group http://www.goldenpowerjc.com/.Per piacè indicà a fonte per a ristampa.


Tempu di Postu: Dec-02-2021