Introduzione di materiale d'insulazione di silicatu di calciu

U materiale d'insulazione di silicatu di calciu (silicate di calcium microporous) hè fattu di materiale in polvere di diossidu di silicium (polvere di sabbia di quartz, terra di diatomee, etc.), oxidu di calciu (utile ancu per a trama di fibra di vetru, etc.) cum'è a materia prima principale, è dopu aghjunghje. acqua, Ausiliari, stampatura, indurimentu in autoclave, essiccazione è altri prucessi.I materiali principali di silicatu di calciu sò terra di diatomee è calce da Shen.Sottu à alta temperatura è alta pressione, a reazzione idrotermala si trova, chì hè sfarente di e materie prime utilizzate cum'è fibre rinfurzate è materiali d'aiutu à a coagulazione, u rapportu o e cundizioni di u prucessu di pruduzzione, è i prudutti resultanti. A cumpusizioni chimica è e proprietà fisiche di u silicatu di calciu sò ancu. differente.

U silicatu di calciu utilizatu in i materiali d'insulazione hà duie strutture cristalline diffirenti.U silicatu di calciu hè statu inventatu prima da Owence Coming Glass Fiber Corporation in i Stati Uniti versu u 1940.Trial, nome di produttu kaylo (kaylo), usatu in l'insulazione industriale è di edifiziu.Da tandu, u Regnu Unitu, u Giappone è l'ex Unioni Suviètica anu ancu realizatu ricerche è pruduzzione.Frà elli, u Giappone hà sviluppatu rapidamente, è a densità di u produttu hè cascata da 350kg/m3 à 220kg/m3.Per i prudutti di tobel mullite chì a temperatura di serviziu hè sottu à 650 ℃, u Giappone hà pruduttu prudutti ultra-light cù una densità di 100-130kg/m3.In i prudutti d'insulazione termale utilizati in l'industria di l'insulazione termale in u Giappone, u silicatu di calciu cuntene circa 70%.I Stati Uniti anu pruduciutu silicatu di calciu d'alta forza cù una forza di flexural> 8MPa, chì hè utilizatu com'è gasket per a sospensjoni di pipeline.
In u principiu di l'anni 1970, u mo paese hà pruduciutu è utilizatu prudutti d'isolamentu termale à l'acidu di calcium tobermorite sottu à 650 ° C, è utilizatu l'amianto cum'è una fibra di rinforzu, principarmenti modellata da casting, cù una densità di 500-1000kg/m.30 Dopu à l'anni 1980, hè stata riformulata.U metudu hè un prucessu di furmazione di compressione, chì migliurà a qualità interna è a qualità di l'apparenza di u pruduttu è riduce a densità à menu di 250kg/m3.Cuminciò a pruduzzione di prudutti d'isolamentu termale di silicatu di calciu senza amianto in 1 annu, è hà cuminciatu à esportà una parte di questu.

U materiale d'insulazione di silicatu di calciu hè stata utilizata da l'anni 1970 à u presente.In quantu à u modellu, hà evolutu da u casting à a compressione;in quantu à u materiale, hà sviluppatu da u silicatu di calciu amianto à u silicatu di calciu senza amianto;in termini di prestazione, hè statu sviluppatu da l'acidu silicicu generale.Le calcium s'est développé en silicate de calcium ultra-léger et en silicate de calcium à haute résistance.Attualmente, hè un materiale d'insulazione termale ideale trà i materiali duri.

Dopu a ricerca scientifica, u materiale di superficia speciale resistente à a temperatura è l'adesivu d'alta temperatura per i prudutti d'isolamentu termale di silicatu di calciu sò stati sviluppati cù successu, è sò stati largamente utilizati, chì risolve u prublema chì i prudutti di silicatu di calciu ùn ponu micca smeed with materials superficia ordinariu.

Caratteristiche di u materiale d'insulazione di silicatu di calciu
I prudutti sò ligeri è flessibili, forte corrosione, bassa conductibilità termale, alta temperatura di serviziu è qualità stabile.
Insulazione acustica, incombustible, resistente à u focu, micca corrosiva, è ùn emette micca gasi tossichi quandu s'utilice à alte temperature.
Hà resistenza à u calore è stabilità termica, è hè durable.
A bona resistenza à l'acqua, u soaking longu ùn serà micca danatu.
L'aspettu di u pruduttu hè bellu, è pò esse sawed, planed, drilled, screwed, painted, è stallatu.Hè risparmiu di travagliu è convenientu.
L'infurmazione sopra hè ligata à i materiali d'insulazione di silicatu di calciu introduttu da Fiber Cement Board Company.


Tempu di Postu: Dec-02-2021