Jinqiang ETT Board Assisted Assemblated Public Construction Project - Zhangzhou Longhai Yuegang

Nome di u prugettu: Zhangzhou Longhai Yuegang Central Primary School

Pruduttu usatu: Jinqiang ETT bordu

Zona d'usu: circa 5000 m2

L'area di custruzzione di Longhai Yuegang Central Primary School Project hè di circa 21000 m2, è u costu di custruzzione hè di 71,8 milioni di yuan.Hè cumpostu di 3 edifici d'insignamentu di 5 piani, 1 edifiziu d'uffiziu di 6 piani, 1 edifiziu cumpletu di 4 piani, parcu di ventu è pioggia, corridore, etc.. Hè una struttura di cornice fabbricata, chì hè cumposta di culonni prefabbricati, travi prefabbricati. , Wallboards cumposti fabbricati, piastre laminate, scale d'acciaio, tettu d'acciaio, etc. U tassu mediu di prefabbricazione di designu hè 61,5%, chì hè u più altu prughjettu di edifiziu publicu prefabbricatu in a pruvincia.

1011244162-0
1011243037-1
▲ Rendu

U prugettu adopra Jinqiang ETT bordu.Attualmente, a custruzzione principale hè stata finita è a tappa di decorazione hè in corso.Hè previstu per esse cumpletu è consegnatu in Aostu.

10112455M-2
1011241955-3
 ▲ Cantiere di custruzzione di a Scola Primaria Centrale Yuegang

Jinqiang ETT bordu (pannellu decorativu di porcellana fredda di u muru esternu) adopta un prucessu unicu NU (prucessu di smaltu) per penetrà è cumminà una strata di materiale inorganicu resistente à u clima nantu à a superficia di sustrato inorganicu.A piastra di basa hè fatta di materiale inorganicu, è a superficia di a superficia hè fatta di porcellana fridda, chì hà una excelente resistenza à u clima, resistenza à l'usura è resistenza à u fade.

1011244460-4
▲ U prughjettu adopta u situ di custruzzione di u bordu di Jinqiang ETT

U tavulinu Jinqiang ETT hè appiicatu à a decorazione di alta qualità di u muru esternu è di l'internu di ogni edifiziu, chì ponu rimpiazzà in modu efficace a petra, a piastra di plastica d'aluminiu, a tella di ceramica è altri materiali decorattivi.Hè pulita, antibatterica, incombustibile è resistente à a temperatura, a superficia di a superficia hè 800 ℃ non distruttiva è non decolorante, zero formaldeide, micca radiuattivu è altre caratteristiche.Hà ricchi culori ambientali verdi, è pò persunalizà l'effettu di decorazione di a superficia.

10112413H-5
▲ U prughjettu adopta u situ di custruzzione di u bordu di Jinqiang ETT
1011242938-6
▲ U prughjettu adopta u situ di custruzzione di u bordu di Jinqiang ETT
1011242X9-7

U prugettu adopra struttura di quadru fabricated è Jinqiang ETT bordu, chì ùn solu accelera u prugressu di custruzzione di prughjettu, ma dinù injects elementi industriali in u campus.Stili architecturali tradiziunali è muderni cumplementarii.U Prughjettu di a Scuola Primaria Centrale di Yuegang hè un prughjettu di vita civile è praticu.Hà 36 classi d'insignamentu, chì ponu accoglie più di 1600 studienti, è quasi 1000 novi gradi.U cumpletamentu di u prugettu vi risponde assai i bisogni di a scola di i studienti in i zoni circundanti, migliurà assai l'ambienti di l'insegnamentu circundante, avè grandi benefici in stabilizà a fonte di i studienti in i distretti scolastici rurali circundanti, implementendu una scola di alta qualità, prumove a grande scala. corsa scolastica, è ancu rializà u sviluppu equilibratu di l'educazione.


Tempu di post: 25-oct-2022