U piattu decorativu Jinqiang ETT hè utilizatu in Fuzhou Fuma Gushan Tunnel Project

Nome di u prugettu: Fuma Road Gushan Tunnel Widening Project

Pruduttu usatu: piastra decorativa Jinqiang ETT

U cunsumu di u pruduttu: 40000 m2

Produttore di pannelli verdi: Jinqiang (Fujian) Building Materials Technology Co., Ltd

U Prughjettu di Allargamentu di u Tunnel di Fujima Road Gushan hè un prughjettu di cuntrollu impurtante di u Prughjettu di Upgrading and Reconstruction di Fujima Road in Fuzhou City, è hè ancu u tunnel cù a più grande span è a più longa lunghezza in l'attuali prughjetti di allargamentu è ricustruzzione di u tunnel domesticu.A lunghezza tutale di a seccione di ricustruzzione hè di 2.946 km, a larghezza di u tunnel hè grande, a larghezza di scavi righjunghji 20 metri, a geologia di traversata hè cumplessa, è ci sò parechje malatie tunnel esistenti.In questu ambiente cumplessu, a strada di u tunnel duppiu à quattru corsie hè allargata in situ à a strada di u tunnel duppiu à 8 corsie, cù un totale di sei tunnellati, è a so scala è a difficultà sò seconda à nimu in u paese.

1529591541-0
U piattu decorativu Jinqiang ETT hè adupratu per decorate u tunnel in u prughjettu di allargamentu di Fujima Gushan Tunnel.U piattu decorativu Jinqiang ETT pò esse persunalizatu in dimensione è culore secondu i bisogni di u disignu, è a custruzione secca hè aduttata in situ.Dopu chì u quadru di chiglia hè erettu da i dui lati di u tunnel, i piatti decorativi Jinqiang ETT ponu esse direttamente eretti nantu à a chiglia, chì ponu riduce i rifiuti di custruzzione in u situ di custruzzione, è hè sicuru è ecologicu.
1529593G6-1
1529592V1-2
U piattu decorativu Jinqiang ETT hè trattatu apposta cù un prucessu di porcellana di 300 ℃, chì produce una texture vetrata.Ùn hè micca solu bella è naturali, ma ancu hà una durezza resistente à l'usura, chì pò prevene efficacemente i graffi di a superficia.À u listessu tempu, i pannelli decorattivi Jinqiang ETT anu una resistenza eccellente à u focu, ghjunghje à l'incombustibility Classe A1, aiutendu à migliurà u livellu di fattore di sicurezza in u tunnel.
1529592R3-3
15295945K-4
1529591321-5
15295a1P-6

Attualmente, a linea principale di u Tunnel di Fuma Road Gushan hè stata aperta cù successu à u trafficu, è u prugettu hè in l'ultime tappe di cumpiimentu.Cum'è un canale impurtante chì cunnetta u centru di Fuzhou è a Mawei New City, u tunnel pò alleviare assai a pressione di u trafficu esistente in Fuzhou, rinfurzà a cunnessione trà Fuzhou è Mawei City, è migliurà in modu cumpletu a funzione di serviziu cumpleta di Mawei New City dopu l'apertura di tutta a linea. à u trafficu.

15295923Y-7
Cunsigliu di Jinqiang ETT

U tavulinu decorativu Jinqiang ETT hè fattu di cimentu, materiale di calcium di silice cum'è materiale di basa è fibra composta cum'è materiale di rinfurzamentu attraversu moldura, rivestimentu è altri prucessi.U tavulinu decorativu Jinqiang ETT hè principarmenti utilizatu per rimpiazzà a petra uriginale, tile ceramica, tavola di legnu, tavola di PVC, tavola di metallo è altri materiali, per eliminà e so mancanze cum'è l'anziane, u mildiu, a corrosione è l'infiammabilità.Sutta a cundizione di mantenimentu propiu di pittura è fasteners, a vita di serviziu di u rivestimentu di u muru esternu in fibra di cimentu di u bordu decorativu di u muru esternu deve esse almenu 50 anni.

1529595B8-8

Caratteristiche di u produttu:

1. Isulamentu termale: a piastra hà una conductività termale bassu è un rendimentu eccellente d'insulazione termale.

2. Durabilità: U pruduttu hà una forte stabilità, è tutti l'indici, cum'è u fretu è u caldu di scontri è espansione, ùn sò micca affettati da u clima, u sole, l'intemperie è altri fattori, perchè pò esse guardatu bellu per un bellu pezzu.

3. Isolamentu di u sonu: pò isolà u rumore bè, cumpresi aerei, tram è autostrade.

4. Prutezzione ambientale: tutti i prudutti sò 100% asbestos free, senza emissioni di gas volatile, zero formaldehyde, verde, sicuru è affidabile.

5. Incombustibility: U bordu hà una bona funzione di incombustibility, ghjunghje sin'à u gradu fireproof di A1.

6. Resistenza sismica: a piastra hè ligera, chì pò riduce l'impattu nantu à a carica di edifiziu residenziale in casu di terramotu.

Scopu di l'applicazione:

1. Muru esterno è dicurazione di l'internu di vari edifici civili, edifici publichi, edifici di fabbrica high-end, edifici residenziali multi-store di media è high-end.

2. Ville è giardini.

3. Recustruzzione di i muri interni è esterni di a casa vechja.

4. Muri internu è esternu di cemento armatu o sistema di struttura di struttura in acciaio.


Tempu di post: 25-oct-2022