Caratteristiche di rendiment di i materiali di custruzzione verdi di partizioni di u focu

Nta l'ultimi anni, cù u deterioramentu cuntinuu di l'ambiente, a prutezzione di l'ambiente à pocu carbonu hè diventata u nostru tema attuale.Per prumove u prugressu di stu prughjettu, u guvernu hà formulatu normi pertinenti per l'usu di materiali di costruzione.U prugettu hè attualmente in u statu finalizatu, è duverebbe esse in un futuru vicinu.liberazione.

U bordu di partizione a prova di focu hè u principale materiale d'insulazione in u mercatu di u mo paese.U "Dodicesimu Pianu Speciale Quinquennale per a Conservazione di l'Energia di l'Edifiziu" furmulatu da u Ministeru di l'Abitazione è u Sviluppu Urbanu-Rurale prupone chì à a fine di u 12u quinquennale Durante u primu pianu quinquennale, aumenterà di circa 15 anni. %, è u standard di risparmiu energeticu di micca menu di 65% serà implementatu per i novi edifici urbani.Da a struttura di u mercatu attuale, più di u 70% di u mercatu di materiale d'insulation hè materiali organici, di quale 75% usa materiale di polistirene, è SEPS sparterà sta decine di miliardi di mercatu in u futuru.

U bordu di partizione resistente à u focu hà un limitu di resistenza à u focu di più di 4 ore à una temperatura alta di 1000 ℃, è ùn emette micca gasi tossichi è dannosi, è a so non-combustibilità risponde à u standard naziunale A-level.Dopu chì u pannellu di muru hè stallatu, hà stabilità è integrità superiore, è hà una bona resistenza à u focu.Puderà limità u focu è u fumu è u gasu velenoso à l'area di u focu, impedisce u focu di sparghje, è bluccà a generazione di gas velenoso (o isolà in modu efficace), in modu chì a ghjente hà abbastanza tempu per evacuà è cummattiri l'incendii, evitendu pèrdite maiò. di a vita è a pruprietà, è aghjunghje una guaranzia à a vostra salvezza.Hè una teoria di prevenzione di u focu chì a prevenzione hè megliu cà a salvezza.

A tavola di partizione ignifuga hè un novu tipu di materiale di custruzione verde.Hè principalmente fattu di polvere di gesso, scoria d'acciaio ligera, un pocu di cinder di scarti è alcuni materiali di custruzione riciclati attraversu a disinfezione à alta temperatura è 7000 tunnellate di moldura.U muru di partizione pò impedisce l'alta temperatura di 1200 gradi è ùn emette micca sustanzi tossichi.Inoltre, hà ancu parechje caratteristiche di rendiment è hè u benchmark in a nova generazione di materiali di costruzione.
Caratteristiche di rendiment di a partizione resistente à u focu

1. Alta forza generale è senza deformazione: A causa di alta forza è bona prestazione generale, pò esse usata cum'è intervallu di muru cù alti piani è grandi spazii.Sempre chì a struttura di l'acciaio hè simplicemente utilizata per l'ancora, l'acciaio di a seccione hè incrustatu in u muru.Dentru, un grande-span, muru high-storia ùn hè micca bisognu di cresce u culonna muru, è a so resistenza à l'impattu hè 1,5 volte chì di muratura generale.
Se un muru cù una altezza di più di 3 metri hè fattu di masoneria generale, deve esse grossu quant'è 220mm, è quandu u span supira à 5 metri, deve esse aghjuntu colonne, chì cunsuma u travagliu è i materiali è occupanu u spaziu.

2. Aumentà l'area pratica: u gruixu hè 75mm, chì hè 85mm diluente cà u muru tradiziunale di 120mm cù stuccatura.Ogni 12 metri di estensione di u muru pò aumentà l'area pratica da 1 metru quadru.L'area generale di a stanza hè aumentata da 4-6%.U valore di l'area utilizzabile di l'immubiliare hè più altu ch'è u costu di i pannelli di muru, cusì si pò dì chì l'usu di i pannelli di muru Fujian goldenpower AT hè liberu.
In generale, a muratura hè almenu 160 mm di spessore, chì occupa una zona pratica preziosa.Imagine cumprà una casa cù a stessa zona interna à u listessu prezzu.Sè vo aduprate pannelli di muru Fujian goldenpower AT cum'è a partizione interna, pudete aghjunghje uni pochi di metri quatratu.Zona utile, perchè micca fà.

3. Pesu ligeru è intervallu arbitrariu: Siccomu u pesu di l'area di unità hè 1/6 di a muratura generale di 120 mm di spessore, pò riduce u pesu di u muru strutturale, riduce a carica di a basa di u fasciu è di a colonna, è a stanza pò riduce. esse spaziatu à vuluntà.Per una casa, 180-200 tunnellate (altezza di u pianu 3 metri) pò esse ridutta per 1000M2.In un edifiziu d'uffiziu, 250-200 tunnillati (altezza di u pianu 3 metri) sò ridotti per 1000 metri quadrati.Se l'altezza di a casa hè sopra à 3,5 metri, u gruixu di u muru di muratura deve esse aumentatu à 200 mm.À questu tempu, 600 tunnellate pò esse ridutta per ogni 1000m2.
In generale, a muratura deve esse custruita nantu à e travi, chì ùn ponu esse siparati à l'aleatoriu, chì hà grandi limitazioni.

4. Classe A materiale ignifugo: Ùn ci hè micca danni in a prova di combustione di 120 minuti à 1000 gradi Celsius alta temperatura.Dopu l'ispezione di u Centru Naziunale di Supervisione è Inspeczione di Qualità di Materiali di Custruzzione Ignifuga, u rendimentu di u focu hà righjuntu u standard naziunale di Classe A per assicurà a prutezzione assoluta di u focu.
In generale, a muratura ùn hà micca una funzione d'insulazione di u calore, è cunduce rapidamente quandu esposta à u calore, chì ùn hè micca favurevule à a prevenzione di u focu.

5. Pò esse inchiodatu è incollatu: U pannellu di u muru pò esse ligatu cù a custruzzione di sabbia di calce, pasta di cimentu, etc., è a decorazione di u muru è i mattoni ùn anu micca bisognu di trattamentu speciale;pò esse chjapputu, perforatu è stallatu in ogni pusizioni, cù un puntu unicu A forza di l'impiccante hè sopra à 40 kg.
A muratura generale, soprattuttu a muratura solida, ùn pò micca esse inchiodata arbitrariamente, chì portanu prublemi è difficultà à u travagliu di decoru sussegwente.

6. Custruzzione simplice è pruduzzione civilizzata: installazione simplice è tecnulugia di custruzzione, i travagliadori ordinali ponu stallà dopu una furmazione curta, arnesi simplici di custruzzione, senza esigenze spiciali.U wallboard pò esse tagliatu à vuluntà per aghjustà a larghezza è a lunghezza.Durante a custruzzione, u trasportu hè simplice, u stacking hè sanitariu, senza batching, funziunamentu seccu, senza fangu residuale, bassa perdita, pocu rifiutu in u situ di custruzzione, è a custruzzione civilizzata.U pesu di trasportu materiale hè 1/6 di u pesu di muratura originale.
Giniralmenti, ci hè assai di rottami da a custruzzione di muratura, è u situ di custruzzione hè bruttu, disordinatu è poviru, è u trasportu horizontale è verticale sò sottu una grande pressione.

7. Alta efficienza è cortu periodu di custruzzione: per via di a stallazione còmuda, ùn ci hè micca bisognu di muratura è stuccatura, u periodu di custruzzione pò esse scurciatu, è a stallazione hè pronta à aduprà;u slotting hè prestu, a stallazione di pipeline d'acqua è di l'electricità hè cunvene, è l'efficienza di a custruzzione hè parechje volte quella di a muratura generale.
Stallà un panel muru (1.8M2) = muratura 120 mattoni standard + 7.2M2 (doppiu-sided secondari) plastering, un travagliadore mediu pò stallà 12 pannelli muru per ghjornu, chì hè = i travagliadori tecnicu custruì 1500 mattoni + 86M2 Plastering.

8. Resistenza sismica: Perchè hè un muru fabricatu, u bordu stessu hè una struttura tri-in-una, è u bordu è u bordu sò tenon-joined in tuttu, è u funziunamentu di resistenza à l'impattu è a resistenza di curvatura sò incomparabile cù muri in muratura.
In generale, a muratura culpisce un grande pirtusu quandu hè impactatu;quandu si colapsà in un terrimotu, mette in periculu a salvezza di a vita è a pruprietà.

9. Insulazione acustica: effettu di insulazione acustica 42dB, in linea cù u standard di prova naziunale di insulazione acustica di a Cina GBJ121-88;per via di l'alta densità è a riflessione faciule di u materiale, hà un forte effettu di isolamentu di u sonu, chì hè megliu cà a muratura ordinaria.
L'effettu di l'insulazione di u sonu di a muratura generale hè 35-37dB.

10. Resistente à l'umidità è à l'acqua: Per via di a prestazione speciale di u pannellu di fangu solidu, a funzione resistente à l'umidità è à l'acqua hè particularmente eccezziunale.Esperimenti anu dimustratu chì Fujian goldenpower AT wallboard pò esse cimentatu senza alcuna finitura waterproof à furmà una piscina piena d'acqua, è u spinu di u muru pò esse mantinutu asciuttu senza lassannu marchi, è u muru ùn sarà affettatu in tempu umitu.Appariscenu gocce di condensazione.
L'infurmazione sopra hè ligata à e caratteristiche di prestazione di i materiali di custruzzione verdi di u bordu di partizione ignifuga introduttu da Fujian Fiber Cement Board Company.L'articulu vene da u gruppu goldenpower


Tempu di Postu: Dec-02-2021