praticu!bellu!A prima generazione di campionamentu di l'acidu nucleicu hè ufficialmente messu in a casa di cunvenzione!

640

A matina di u 26 d'aprile, a prima generazione di casa di campionamentu di l'acidu nucleicu cunvene sviluppata cumuna da Jinqiang (Fujian) Building Materials Technology Co., Ltd. di u gruppu holding Jinqiang è Fuzhou Architectural Design Institute Co., Ltd. affiliate à l'investimentu urbanu di Fuzhou. U gruppu hè statu ufficialmente presentatu è messu in usu in Wuyi Square.A matina di u 27 d'aprile, a cabina di campionamentu di l'acidu nucleicu di cunvenzione di u listessu batch di prudutti hè stata messa in usu in u centru cummerciale di l'università di Gulou District.

640

640 (1)

▲ a casa di campionamentu hè fabricata da i materiali di costruzione Jinqiang è donata gratuitamente

640 (2)

▲ casa di campionamentu di l'acidu nucleicu cunvene messa in usu

640 (3)

▲ Cabina di campionamentu di l'acidu nucleicu conveniente

Piccola zona di pavimentu

Pò esse facilmente spustatu è cumminatu liberamente

Hè aduttatu una tavola pulita antibatterica di qualità medica di Jinqiang

Dotatu di aria condizionata multifunzionale è sistema di furnimentu d'aria à pressione positiva

Sistema di disinfezione ultravioleta

Surviglianza ambientale esclusiva

Maestru temperatura interna è umidità, valore PM, voce è monossidu di carbonu

Indirizzu publicu intelligente, trasmissione di voce, numeru di chjama è altre funzioni

640 (4) 640 (5)

Prossima tappa

Casa di campionamentu di l'acidu nucleicu cunvene aghjurnatu di seconda generazione è chiosco di campionamentu

Integrazione di campionamentu di l'acidu nucleicu cù registrazione di scanning di codice

Cabina di guida visuale, monitoraghju di fatigue di cabina di l'acidu nucleicu è altre funzioni

Assicurà u prugressu sicuru è efficiente di a prevenzione di l'epidemie à a maiò parte

640 (6)

"U cunvene campionamentu di l'acidu nucleicu I prudutti di a serie House adoptanu un disignu modulare è una custruzzione intelligente.Ci vole solu una meza ghjurnata da a ricezione di l'avvisu di dumanda à a fine di a stallazione è a messa in funzione.Li Zhonghe, direttore generale di materiali di custruzzione di Jinqiang in situ, hà spressu a speranza chì e case di campionamentu di l'acidu nucleicu convenientu è i kioschi di campionamentu ponu benefiziu più zone di a nostra cità, liberate u staffu medico di campionamentu di l'acidu nucleicu da a tortura di alta temperatura è calore, è furnisce li cun un ambiente di travagliu più còmode è sicuru.Lasciate chì a ghjente sia assicurata di fà, è assicuratevi !Migliora u sensu di l'esperienza di e persone, aiuta à a prevenzione di l'epidemie di basa suciale, è crea una carta di visita di prevenzione epidemica di Fuzhou.

640 (7)

Cum'è un fornitore di servizii di l'industria di l'edilizia verde, u gruppu di holding Jinqiang hà participatu recentemente à i prughjetti di custruzzione di l'area infettata di l'ospedale Fuqing, u puntu di isolamentu temporaneu di Yongtai County per a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie, a stazione postale sanitaria Nan'an è a stazione postale sanitaria Langqi in a prevenzione epidemica. è cuntrollu.Hà rispostu attivamente à a chjama di u guvernu, hà sbulicatu a so rispunsabilità suciale, è hà cuntribuitu à a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie per mezu di prudutti di custruzzione modulari è tecnulugia di custruzzione intelligente.Sta volta, hà tornatu à ghjucà pienu à i so vantaghji prufessiunali è tecnichi, Produce case di campionamentu d'acidu nucleicu convenientu è chioschi per aiutà à vince a guerra generale di prevenzione è cuntrollu di epidemie è attaccu ecunomicu è suciale cù forza è rispunsabilità.


Tempu di Postu: Apr-28-2022