Chì sò e novi variità di piastrelle ceramiche di muru è pavimentu

Utilizzo di corpi ceramici porosi per piastrelle funzionali di muri e pavimenti.Utilizendu materie prime chì ponu scumpressà una grande quantità di gas à alta temperatura è aghjunghjendu una quantità approprita di agenti di schiuma chimica, un corpu ceramicu poroso cù una densità di massa di solu 0,6-1,0 g / cm3, o ancu più bassu, hè fattu.Stu tipu di materiale ceramicu chì hè più liggeru chì l'acqua hà parechje usi.

A. L'isolamentu termale di mattoni di risparmiu d'energia.A superficia di u corpu verde hè glazed, chì hà l'effettu di a preservazione di u calore è u risparmiu d'energia, è hè ancu faciule di pulisce.L'insulazione termale non-glazed è i mattoni di risparmiu d'energia anu una superficia rugosa, chì hè simplice è eleganti, è hà l'effettu di vultà in u passatu.

B. Products Sound-absorbing.U corpu in biancu hè altu cum'è 40% -50%, chì pò riduce u sonu, è hà a funzione di prevenzione di u focu è di preservazione di u calore.In u disignu di u sonu di l'internu, l'usu di prudutti assorbenti di u sonu pò ottene l'effettu.

C. Tettu liggeru di tettu.Hè fattu in tettu di tettu, chì ponu riduce a capacità portante di a casa.I mattoni di pavimentu permeable à l'acqua formanu una struttura di poru porosa è coherente in i mattoni, chì ponu penetrà l'acqua di terra in a terra.Hà u stilu di mattoni quadrati ordinali, è hà e funzioni di permeabilità d'acqua, ritenzione d'acqua è anti-skid.Hè un sustitutu per i mattoni quadrati attualmente.

Mattoni antistatici.E persone generanu elettricità statica in e so attività di travagliu di ogni ghjornu.L'electricità statica hè assai dannusu in a sala di l'informatica induve i strumenti di precisione sò posti, è in u magazzinu induve i materiali inflammabili è splusivi sò almacenati.Per quessa, i mattoni antistatici sò usati..I mattoni antistatici sò generalmente fatti agghiuncennu ossidi di metalli semiconducting à u glaze o in biancu per fà i mattoni cù proprietà semiconducting, evite l'accumulazione di l'electricità statica, è ghjunghje u scopu di antistaticu.

Novu tipu di piastrelle di muru è pavimentu

Piastre di vetru microcristallini.U stratu di u mattone hè fattu di materiali ceramichi, a superficia di a superficia hè fatta di vetru-ceramica, è a furmazione adopta a tecnulugia di tela secundaria è hè sparata in un fornu à rulli.U costu di pruduzzione hè ridutta, è u prublema di l'inconvenienza in a pavimentazione di a vetru-ceramica hè risolta.

I tile di cristallu lucidatu, cunnisciuti ancu com'è tile smaltatu lucidatu è tile lucidati smaltati, sò fatti da u focu è a lucidatura di una strata di smaltu trasparente resistente à l'usura di circa 1,5 mm di spessore dopu à spara nantu à a superficia di u corpu verde.Hà e caratteristiche di una ricca decorazione di piastrelle smaltate culurite, un tassu d'assorbimentu d'acqua bassu di porcellana, è un bonu rendimentu di materiale.Supera ancu i disadvantages di a resistenza à l'abrasione, a poca resistenza à a corrosione chimica è i metudi decorattivi simplici di tile di porcellana.I tile di cristalli lucidati sò decorati cù sottu-glaze, focu à alta temperatura, è anu un glaze delicatu, noble è splendidu.Sò prudutti high-end.

L'infurmazione di sopra hè u bordu di cimentu di fibra Leader goldenpower Company presenta l'infurmazioni pertinenti nantu à e novi varietà di piastrelle di ceramica è pavimenti.L'articulu vene da goldenpower Group http://www.goldenpowerjc.com/.Per piacè indicà a fonte per a ristampa.


Tempu di Postu: Dec-02-2021